søndag 21. juli 2013

Overskap på kjøkkenet

Fredag 19. juli fikk vi lagt litt mer parkett i 2. etasje og hengt opp overskapene på kjøkkenet;
 
Faderen og Christian hadde hengt opp overskapene til Håvard og jeg kom!

Vi fikk skåret ut og lagt induksjonstoppen på plass i (på?) benkeplata

Madde, Kent og Julie kom med bursdagspresang til huset:-) Gærfin kaffeboks og kjeeempefine puter til å ha på senga. Julie hadde med seg veldig fine smykker til tanta si! :-)


Den råeste kaffeboksen!:-)
 
 
Før vi dro på huset, fikk jeg flere bursdagsgaver som vi skal ha i huset;
 
En karaffel og fire flotte glass fra Suskis:-) Kan ha kaldt og varmt drikke i glassene. Genialt:-)
 

  Seks nydelige kaffekopper med matchende servietter og en superfin skål fra green gate av foreldra mine:-)
 
Gleder meg til å ta alt i bruk!:-)
 
 
 
I går var Christian og jeg en kort tur på huset. Heldige oss fikk besøk av snille Terje som hjalp oss å sette på dører på overskap og begge hjørneskapene! Det ble så fint! :-)
 
Det gikk virkelig unna, Terje har skrudd kjøkken før!:-)


 
Nå mangler bare resten av kjøkkenet..få på fronter og skru de resterende skapene fast i veggen og feste benkeplata på underskap og på øya og øya i gulvet..(?):-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar